LIFE l MÁ RECENZE K FILMU

3. dubna 2017 v 16:43 | charlie |  REVIEW

Chvíli jsem přemýšlela, jestli má vůbec cenu abych vám tady mou recenzi k filmu "LIFE" (Život) napsala, ale řekla jsem si, že vám napíšu ke každému filmu od Jakea svou recenzi - mám na mysli ty nové, co teď vycházejí. :D Recenze obsahuje SPOILERY. No, nevím, kde bych začala.. asi úplně na začátku, že. :D :D Na film "LIFE" jsem se neskutečně těšila, od chvíle, kdy jsem zjistila, že bude o vesmíru a kromě Jakea tam bude hrát i Ryan Reynolds. Měla jsem v plánu jít do kina hned na premiéru, ale nevyšlo mi to časově, tak jsem šla skoro o týden později. Jako bych nějak vnitřně věděla, že to bude docela zklamání. Za sebe můžu říct, že tohle je podle mě jeden ze slabších filmů. Nějak mě nenadchnul ale ani neurazil. Byla to taková oddechovka - v rámci možností. Jako první věc, mě strašně zamrzelo, že si tam Ryan skoro vůbec nezahrál, teda čekala jsem, že bude hlavní hrdina filmu jako byl Jake & Rebecca Ferguson, ale nene, skoro na začátku filmu umřel.. vlastně tam umírali postupně všichni, u druhé smrti postavy, se už dalo předvídat, co bude dál.. :D

Taky jsem tam nezaznamenala nějaké velké skvělé herecké výkony. Můžu říct, že NOCTURNAL ANIMALS (Noční zvířata) mě bavila o proti tomu šíleně moc a něco jsem si díky tomu filmu i odnesla. Ale o "LIFE" se to bohužel říct nedá, ale jednou to muselo příjit.. jednou musel příjit film s Jakem, který mě nenadchne. :D Jen mě mrzí, že to byl zrovna tenhle. Jediné plus bylo, že Jake tam hrál odzačátku do konce a byla na něho opět pěkná podívaná. ♥ Taky dávám plusové body za efekty, zpracování, to se mi líbilo. Ale děj nic moc. Ale třeba vám se film líbit bude, sto lidí sto chutí přece. :) Jen ten konec byl zase takový neúplný z fleku by mohli natočit pokračování, jak Calvin zabíjí lidstvo. :D :D No, omlouvám se, za tak slabou recenzi, ale jinak to asi nešlo.. :) pěkný den všem. ♥

Anketa

Chodíš na můj blog rád/a? ♥

Ano